vrijdag 1 juli 2005

Mijn speelen is leeren, mijn leeren is speelen

Vandaag begint voor regio midden de zomervakantie. Als het weer van de afgelopen week een beetje wil aanhouden (en de vooruitzichten lijken dat te bevestigen), dan wordt het een heerlijke zomer ;-) Ik verwacht dat de komende maanden minder docenten, leerkrachten en mediathecarissen online zullen zijn: een reden voor mij om tijdelijk mijn postings te onderbreken. Ik hoop de komende maanden veel inspiratie opdoen zodat ik met ingang van 1 september hier weer fris aan de slag ga en melding kan maken van alles wat ik ben tegengekomen op het gebied van ict en onderwijs. Ik wens jullie allemaal een heel prettige vakantie toe. En mocht je je vervelen: speel eens spel. Bedenk: de meest essentiële zaken in het leven hebben we geleerd door te spelen. Lopen, zitten, praten: daar is geen school, boek of leerkracht aan te pas gekomen. We hebben het geleerd door te spelen en uit te proberen. Een heel goede reden om eens uit te zoeken wat (computer-)games het onderwijs te bieden hebben!

http://www.furl.net/members/MvdBerg

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja erg leuk, dat funny games, probeer dit eens:

http://www.funnygames.nl/spelletjes/2396.html

Fijne vakantie!

Anoniem zei

Hoi Margreet, ik had je een paar dagen geleden een mailtje gestuurd maar krijg nu een melding dat het niet bezorgd kon worden. Klopt je adres nog?

groetjes!