woensdag 23 november 2005

i&i conferentie

i&i jubileumconferentieVandaag en morgen is de i&i conferentie. Dit jaar al weer voor de 15e keer, dus een jubileum. Ik heb dit jaar weer mee mogen organiseren. Speciaal voor deze twee dagen is er een weblog waarop alle abstracts te vinden zijn van de presentaties. Bezoekers van de presentaties zal gevraagd worden om hun mening te geven over wat er te horen, te zien en te doen was. Ik zal daarom zelf verder in dit weblog om te beginnen geen verhaal schrijven over de presentaties die ik bijwoon: dat laat ik liever over aan de bezoekers.

Daarnaast zullen er foto's gemaakt worden, er wordt gepodcast en er worden video's gemaakt van de dag die streaming aangeboden zullen worden. Ik hoop dat we hiermee een beeld krijgen van de mogelijkheden van deze middelen: voor de verslaglegging van dit soort evenementen, maar vooral ook voor de onderwijspraktijk!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een bijzonder initiatief, Margreet! Ik hoop dat de bezoekers massaal reageren. Zelf zal ik er niet zijn; ik heb mijn portie conferenties voor dit jaar weer gehad maar ik zal de weblog met belangstelling volgen.

WoW!ter zei

Hoi Margreet,

Je bent morgen dus niet in de Reehorst bij de NVB, jammer. Maar sterkte met jouw conferentie. Qua webtechnologie lopen jullie wel een paar mijlen voor op de NVB. Keep it up!

m2cm zei

Hoi Sybilla,

Ik hoop dat het hiermee ook een beetje gaat leven voor onze doelgroep. Binnen het voortgezet onderwijs wordt tot mijn spijt nog maar nauwelijks gebruik gemaakt van weblogs. Maar wie weet wat dit gaat opleveren ;-)

m2cm zei

Hoi Wowter,

Ja, ik vind het ook jammer dat ik niet bij de NVB kan zijn. Die conferentie heb ik al een paar keer aan mij voorbij moeten laten gaan omdat ik in de organisatie zit van de i&i conferentie. Ik zou heel graag de drie conferenties die elk jaar rond deze tijd plaats vinden tot één geheel willen smeden: de SURF onderwijsdagen, i&i conferentie en NVB. Volgens mij moeten we daarmee een prachtig plaatje kunnen krijgen van ontwikkelingen in het onderwijs en het gebruik van media. Wat denk jij: zou zoiets mogelijk zijn?