donderdag 13 april 2006

Scriptiebank Mira Media

logo Mira MediaOp zoek naar een bepaalde scriptie kwam ik terecht op de Scriptiebank van Mira Media. Heel kort door de bocht gesteld: Mira Media is een organisatie die zich bezig houdt met media (met name radio en t.v.) en multiculturaliteit. Ze organiseren ook onderwijsprojecten: zo maakten ze o.a. het lespakket B van Baantjer en ze ontwikkelden een project rondom o.a. rappen: 'Ali B - Jack de Rapper'.

Maar nu kwam ik dus terecht op een andere plek op hun site: de Scriptiebank, en ik moet zeggen: wat ik daar zag vond ik zeer de moeite waard. Er zijn allerlei scripties te vinden die te maken hebben met media en multiculturaliteit: over media-educatie, onderwijs, mediagebruik enz. Een aantal scripties kende ik al, maar een heleboel ook nog niet. Het heeft mij in ieder geval weer genoeg leesvoer opgeleverd voor een lange vakantie. Jammer dat de paasdagen mij maar één extra vrije dag opleveren!

Geen opmerkingen: