donderdag 22 februari 2007

Linerider, das pas kunst!!

Ik weet het, linerider is al een tijdje niet zo populair meer, en er komen meer nieuwe versies uit terwijl het aantal dat het speelt steeds meer afneemt. Ook weet ik dat mijn moeder er al iets over heeft geschreven, maar toch wil ik nog een aantal filmpjes laten zien die mensen in die periode met line rider gemaakt hebben. Het maken van deze filmpjes heeft voor de personen die het gedaan hebben heel veel tijd gekost en kan naar mijn mening wel als kunst beschouwd worden. Dit zijn de 3 mooiste voor mij!


Een heel zelfgetekend kasteel waar het linerider mannetje door gaat.


Kijk eens naar het detail van deze tekening. Ook heel mooi gemaakt hoe lang deze door hetzelfde traject kan gaan en toch andere routes kan aannemen.


Let er vooral op hoe lang de linerider op de voorkant van zijn sleetje rijdt.

Deze banen zijn gemaakt met linerider ZaDa, dit is een aangepaste linerider met o.a gum en turbolijnen. Uiteraard zijn er nog veel meer filmpjes gemaakt vandingen, maar dat zijn er gewoon te veel om op te noemen. Linerider is niet alleen een tekenspel, er zijn ook mensen die er dit mee maken. En om dit thuis in je vrije tijd te maken, ik vind het keugoed. Zo zie je maar dat gamen ook een heel mooi resultaat kan leveren!

Geen opmerkingen: