donderdag 1 juli 2010

Jaaroverzicht

Door: Martijn van den Berg

Dit is voor mij het laatste blogje voor dit schooljaar. Margreet post er morgen nog één en dan is het vakantie, en zijn we een tijdje weg. Voor nu wil ik graag terug kijken op het afgelopen jaar en allee hoogtepunten op een rijtje zetten.

Afgelopen schooljaar stond in het teken van verandering, vooral natuurlijk omdat ik naar Leeuwarden verhuisd ben, en naar een compleet nieuwe school ben verhuisd. Dit had natuurlijk drastische gevolgen voor mijn blogjes: ik ben veel gaan schrijven over mijn ervaringen, en gaming nam dit jaar een nog kleinere positie in met betrekking tot mijn blogjes.

Ik heb niet zoveel projecten meegedaan dit jaar. Ik had VIP kaarten voor FirstLook, waar ik overigens zelf geen rol in heb gespeeld. Daarnaast heb ik geholpen met de Creative Game Challenge, die resulteerde een spetterende finale opleverde. Maar dat ik in vergelijking zo weinig opdrachten heb gedaan was niet erg, aangezien het uiteindelijk natuurlijk om het bloggen gaat.

Ik wil graag nog even het 1000ste blogje van mijn moeder uitlichten, wat ik toch wel een memorabel moment vond. Daarnaast het fonds dat zij opgericht heeft, wat ik ook een leuk initiatief vind. Zij is nog steeds degene die de meeste moeite in dit weblog steekt.

Afgelopen jaar heb ik de kans gehad om gewend te raken aan alle nieuwigheden, en daar ging veel moeite in. Ik heb een veel betere school, of in ieder geval veel meer vrijheid, en daardoor ben ik minder idealistisch geworden met betrekking tot onderwijs. Ik schrijf veel meer over de positieve dingen. En dat is iets wat ik het komende jaar graag aanhoud.

Ik wens iedereen een prettige vakantie!

Geen opmerkingen: