woensdag 5 november 2008

Conferentietijd

Logo conferentie Meaningful PlayDeze maanden zijn er weer overal conferenties. Ik vind het altijd moeilijk om een keuze te maken: er is zo verschrikkelijk veel interessants (ik ben redelijk breed geïnteresseerd: van techniek tot didactiek, van lesgeven tot beleid maken en van vraag tot aanbod) en in een etmaal gaan nu eenmaal maar 24 uur. Ik moet me dus beperken. Belangrijke criteria voor mij om wel of niet voor een conferentie te kiezen zijn:
  1. het programma van de conferentie,
  2. de mensen die er komen,
  3. de kosten van de conferentie.
Mijn keuze is dus persoonlijk en beperkt, maar dat weerhoudt me er niet van om hier een aantal conferenties te noemen waar ik graag naar toe zou willen gaan en in sommige gevallen ook echt naar toe kan gaan.

Zoals ik al zei: ik kan helaas niet al deze conferenties bijwonen. Maar ik probeer toch zoveel mogelijk graantjes mee te pikken. Want via een blog met mensen praten is leuk maar nog leuker is het om ze ook IRL te ontmoeten en met ze van gedachten te wisselen!

2 opmerkingen:

ik ga zei

Als je het edublogdiner nu een unconference noemt, dan kan je die ook in je lijst opnemen:-)
Geen programma, maar veel leuke mensen en niet duur!

m2cm zei

@Willem,
Tsja, zo kun je ieder leuk uitje het stempel opdrukken van werkgerelateerd. Of is het andersom en maken we van iets werkgerelateerds een uitje?